BETALINGSPOLITIK

Hos VANOCCI bestræber vi os på at gøre din shoppingoplevelse så bekvem som muligt. Para at lette transaktioner Accepterer vi en række forskellige betalingsmetoder, a continuación:

Når din betaling er gennemført, kan du være sikker på, at vi straks går i gang med at gennemføre din ordre. Du kan forvente lastimando el manejo del equipo fra vores por at sikre, at dine varer er klar til afsendelse uden forsinkelse.

Du vil modtage en ordrebekræftelse por correo electrónico. Denne meddelelse indeholder y detaljeret supersigt over din ordre, herunder de købte varer og eventuelle tilknyttede omkostninger.

Si el buscador no se entera de los anillos de la orden, o si tiene problemas con las opciones, podrá optar por una política de refusiones genérica para ver si es necesario.

  1. Debetkort
  2. CORTADOR DE CRÉDITO
  3. Tarjeta MasterCard
  4. pago de google
  5. Comprar pagar
  6. PayPal

Primero, puede haber problemas en el proceso de procesamiento de componentes. Si tiene problemas o problemas relacionados con la compra, no necesita comunicarse con el equipo de soporte técnico de su equipo de soporte para su ayuda.

Contactos:

Dirección: Keizersgracht 520H, 1017EK, Amsterdam, Holanda

Asistencia técnica: 24 horas al día, 7 días a la semana (mandag til lørdag)

Correo electrónico: support@vanocci.com

Teléfono: + +19292351320

El equipo de soporte de Vores está obligado a recibir asistencia y recibir asistencia para sikre din tilfredshed con din shoppingoplevelse hos VANOCCI. Du er velkommen til at contacte os når som helst; vi er ella para en hjælpe.